Tuesday, May 14, 2013

Õues

 Vahepeal oli väga soojad ilmad ja seega otsustasin minna Cato ja Mikiga õue. Esimese korra kohta oli päris hea.Tegin väikse video ka Catost :)
 Mikile rihma panek oli tõeline kunst... Mu käsi oli pärast täitsa verine. Rihm pantud ja läksin õue. Algul seisis ja nuuskis õhku ja siis järsku hakkas sellisel kiirusel jooksma, et ma ise ei jõudnud talle joostes hästi järgi. Ja siis jälle tardus ja siis jooksis. Tahtis hirmsasti minna puude alla peitu,kuid mina ei lubanud ja siis ta jäi lihtsalt seisma. Lõpuks läksime koos tuppa tagasi.
 Catole oli kergem rihma panna, tema ei siplend nii palju. Õue minnes ka tema nuusutas õhku. Ja mulle üllatuseks käitus ta väga ilusti. Jooksis igas suunas ja jalutas. Kolm korda tabasin ta ennast pesemas #aww_nii_nunnu. Ja mingi aeg tuli tal hirmus tahtmine naabrite juurde minna. Jooksis aia ääres ja leidis mingi augu, millest ta läbi mahtu. Algul arvasin, et ta niisama nuusib aga siis oli ta järsku teisel pool aeda. Õnneks oli mul ikka rihm küljes, muidu oleksin temast veel ilma jäänud #ThankGod

No comments:

Post a Comment