Thursday, April 11, 2013

Ringkäigud

 Kiired ajad vahepeal olnud, aga kõik on hästi. Vahepeal panin Miki ja Cato rihma otsa ka :P Algul Miki muidugi lõugas mu peale ja siples maas, aga neljandal korral (siis sain rihma ilusti talle panna selga) oli täitsa taltsas. Käisime teistes tubades ringi, et näha kuidas reageerib võõrale lõhnale. Kõik oli korras, kuni... me jõudsime tagasi minu tuppa. Siis hakkas ta saltosid tegema igate pidi. Täitsa õudne :S Aga lõppes kõik hästi, lõpp hea, kõik hea ;)
Siis tuli Cato kord. Miki peaks temast eeskuju võtma. Käis ilusti, algul pannes ei tahtnud pead august läbi pista, aga kõndimine oli VOHH! :)
 Suvel käin mõlemaga ikka õues ka ära :)Ja mõnipäev võib-olla ka teen meie tegemistest mõne video.... :)
 Eile, enne kpju jõudmist õde helistas mulle ja sain teada, et Miki oli maja peale rändama läinud. Ise oli ta vist täitsa paanikas, sest kardab teda ja kõiki muid väikeloomi. Kui koju jõudsin siis algul mõtlesin, kus ta olla võiks. Enne otsingut võtsin jope pealt ja vaatan, Miki tuleb suur rõõmu ja pikkade jooksusammudega minu poole. Mul ei läinud 1 minutitki,et ta kätte saada. :P Tundis mind hääle järgi ära #Tubli_poiss
  Ja mingi aeg kui aega on siis tuunin ka mõnda pilti :P
Selles pildis on midagi, mis mulle meeldib.....

Väike kõrvaltvaade MMikist
Miki uus lemmiktegevus
Miki saadab tervitusi kõigile :)




No comments:

Post a Comment