Saturday, April 27, 2013

Tublid olete! :)

 Meil on läinud vahepeal väga hästi :) Pole lihtsalt olnud aega või viitsimist siia kirjutada. Täna õppis Cato täielikult ära ise puurist välja tulemise ja ringi jooksmise. See on tema kohta ikka väga hea, ta ju koguaeg ei tahtnud ega julgend välja tulla :S Panen video ka järgmine kord vb.
 Mikil on ka ikka kiired ajad olnud :D Nimelt on ta mul nüüd ehtne prükkar, hüppab või ronib või veab koguaeg mu prügikasti. Ühekorra filmisin seda telefoniga, video vb järgmine kord. Ja kui prügikastist ära tüdineb, siis on järgmised ohvrid kas minu vaip või minu särk või püksid, mis mul seljas :D Mul seda nalja ikka kodus jätkub :)
 A ja see läks täitsa meelest, et Mikile proovisin ka üht trikki õpetada, ta sai selle kusjuures esimese õhtuga juba üsna selgeks, aga maiustused said ennem otsa ;/ Nüüd ei ole mul mitte midagi millega teda õpetada :(
 Praegu ma ei oska midagi lisada, kell on palju ka. Uni hakkab varsti minust jagu saama :)

No comments:

Post a Comment