Wednesday, March 6, 2013

Catoo

Üleeelmine neljapäev lisandus minu perre uus rott. Nimeks panime Cato [hääldus:Kato]. Vanuselt on ta väga noor, ZooPlaneti müüja ütles, et max. 1 kuu. Esialgu elas Cato 3-4 korrusel,kuid nüüd, kui ma vahepeal ta 1. korrusele elama panin hakkas ta käima kõikidel korrustel.Cato elab koos rohkem kui pooleaastase deegu Mikiga. Tulevikus on plaan võtta talle ikka rotike sõbraks(musta värvi,musta sabaga). Kuigi peaks nime andma iseloomu järgi, olen andnud mina talle välimuse ja tunde järgi nime. Deeguga saavad nad hästi läbi, mõned üksikud korrad on Miki tema peale häält tõstnud, aga siis ka selle eest,et Cato üritas toitu suust ära võtta. Nädalaga kasvas Cato meeletul kiirusel, kuigi seda ise ei märkand, nägin, et ta ei mahu enam puuri võre vahelt läbi. Unustasin Cato värvuse :ups: värvuselt on ta beež,valge kõhualus, punased silmad ja ilus pikk roosa saba :biglove: Kui ta koju võtsin sõi ta ainult maisi toidupakist ja esimesed 3-4 päeva ei võtnud ta toitu käest vastu. Nüüd on ta väga julgeks muutund, lunib tihti maiust läbi puuri võre. pea tal siiani veel mahub võrest välja. Nüüd olen teda ikka rotitoitu söömas näinud. Paar korda on ka deegutoitu näksind, aga see vist ei meeldi talle niipalju.Cato sööb tohutult, omaväikese vanusega sööb ta igaks õhtuks toidukausi tühjaks-mingi osa ikka kogub ka. Peale koju toomist oli mul üle nädala probleem vedelate väljaheidetega, praeguseks pole kõik veel normaalsed, aga paranenud on olukord ikkagi :sneaky: Puuri koristamise ajal ta magab mul teki sees :biglove:
pilte praegu kohe lisada ei saa, kuna USB-juhe alles jõuab kohale, peale selle on pildi kvaliteet ka suhteliselt halb :sleep:
Päikest kõigile,kellel seda ei ole!

No comments:

Post a Comment