Thursday, March 14, 2013

Esimene kord...

 Täna hommikul kuulsin esimest korda, kuidas Miki tõsiselt vihastas. Algul juba kartsin,et midagi juhtunud. Läksin ruttu puuri juurde ja vaatan sisse. Mis ma näen- Cato käib ja kiusab Mikit. Rahule ei jäta. Miki küll kallale ei läinud,kuid häält tõstis kõvasti. Cato küll taganes natuke,kuid läks jälle uuuele ringile ja üritas Miki selga ronida (?). Muidu on kõik hästi.
 Eile ostsin ka maiust rotile ja deegule. Mingid rohelised laastud, olen neid Miki toidus ka märganud. Mõlemale maitsesid need väga. Miki hüppas ja kargas kogu aeg mu jala ümber või kuskil, et ma juurde annaksin :razz:Ega kade ma ei olnud ja ikka andsin mõne tüki juurde. Cato on ka juba julgemaks läinud. Puurist päris välja ei tule (alt uksest), kuid seisab ja hoiab tasakaalu ukse peal. :razz:
 Päikest!

No comments:

Post a Comment