Wednesday, March 6, 2013

Miki (ja Minni)

Esimene päev! :) Miki koos Minniga....


 Miki on deegu, kellel on vanust juba pool aastat ja rohkem. Sünnikuupäev on tal 23.juuni.2012. Ta fännab täielikult jooksuratast ja ringi jooksmist toas.Toitu valib ta ka hoolega, kuid kui toidu kaussi panen siis ta läheb sööma alles hiljem.Mikil on ka õde Minni, kellega ta koos elas, aga kelle ma pidin ära andma, kuna mu ema lihtsalt vihkas teda ja suhe oli vastastikune.
  Üleeile vajus mul suu lahti, kui mu õde mu tuppa tuli(ta kardab kõiki loomi pmst) ja ma Mikile maiustuse andsin ning ütlesin et ta puuri läheks, ning ta läkski. :O Siis oli mul tõesti nagu WoW tõsiselt ka w?
 Kui ta väljas käib sis ma hüüan teda nimepidi, siis tuleb ta ka mu üõlve või jala peale istuma. Ta ei lahku enne kui ma talle maiustuse annan, isegi siis mõnikor  ta lihtsalt istub ja sööb mu põlvel. :)
Miki
Minni ja Miki-Minni ees
Minni

No comments:

Post a Comment