Sunday, March 24, 2013

Pärnus tagasi :)

 Nonii vahepeal pole siia kirjutanud, kuna poleks eriti mõtet olnud. Eile jõudsin Pärnu tagasi. Tuppa minnes nägin kohe puuris laamendavat Mikit :D Eks ta ju kuulis mu häält all ja tahtis üle pika aja puurist välja. Tegin puuriukse lahti ja tema kohe suure lennuga väljas ja tiirutab ümber mu jala *.*
 Emps  tuli ka mu tuppa ja rääkis siis mis Miki ja Cato teinud oli. Sain ilusti naerda.. Cato oli ükspäev maganud nii,et terve puuri üks külg oli teda täis ehk sis ta magas hääästi pikalt-pikalt, käpad harkis ja saba veidike püsti. Ema näitas isegi peaaegu järigi :D
 BTW/PS Miki on "pihta saanud" kuidas saab alumise puuriukse lahi, kui taba kinni ei ole. Ja seda selle ajaga,kui ma ära olin -.- ja veel see ka, et Cato ja Miki on nüüd juba võrdsed vastased üksteisele. Emps rääkis, et Cato vahepeal oli Mikit kiusanud ja vastupidi.
 Tähtsaks uudiseks on see, et Cato kõht on nüüd juba täiesti korras ja ta on oma väljaheite arvukust vähendama. Eile soli ta mitu korda süles ja ei teinud ühtegi loiku ega junni. #Nii_tubli :)))

No comments:

Post a Comment