Sunday, March 10, 2013

Koristasin Mikiga

 Täna koristasin oma tuba ja puuri uks oli nagu ikka lahti. Kui aus olla siis see on praegugi lahti,aga Miki on tänasest päevast nii kurnatud,et magab puuris hambad laiali. Enne puuri koristamist andis Miki jälle märku,et tahab välja.Kuna mul nagunii midagi teha polnud, siis lasin lahti ja lihtsalt jälgisin teda silmanurgast.
 Avastasin et mu tuba on ikka üsna sassis O.o Hakkasin koristama ja käisin all ja tõin endale ühe lapi ja mopi. Läksin ülesse oma tuppa tagasi ja vaatasin: Miki tuleb mulle trepi peal vastu. Ma ehmusin täitsa ära, sest muidu ta toast eriti välja ei taha tulla või siis lihtsalt ma keelan tal selle ära. Viisin ta uuesti oma tuppa.
 Alustasin laua pealse koristamisest,tegin voodi korda ja hakkasin põrandat küürima. Sain šoki kui nägin,et kogu aeg käis Miki mul järgi. Lõpuks kui koristatud sain istusin oma voodile ja Miki tuli nagu väike kutsa mulle voodi peale järgi ja otse sülle. Mingi aeg ta uinus mul süles. See oli nii armas :* Eks ta vist oli minu kannul ja läheduses püsimisega ära väsinud ;)
 Cato magas terve aja puuris maja sees, ei raatsinudki välja tulla. Varsti on ta väike paks pallike :D
Tsauka praegu! ;)

No comments:

Post a Comment